mandag 17. april 2017

Presentasjon av nytt DT-medlem


Hei! I dag skal jeg begynne med å presentere ett av våre nye medlemmer i designteamet vårt. Vi har vært så heldige å få inn flere flotte og flinke damer og disse vil bli presentert her i bloggen fremover. 

Først ut er Gry! Vi gleder oss masse til å se alle hennes lekre kreasjoner!


Gry's Kortmakeri sitt bilde.


Hei!

Jeg er en en scrappeglad dame fra Tistedal i Østfold, gift, har 4 barn + 1 katt og 2 kaniner.
Jeg har holdt på med scrapping i ca 11 år, Stilen min er variabel etter hva jeg har lyst til å lage, men det går mest i Shabby Chic, er svak for blomster, duse farger og lag på lag.
Når jeg en sjelden gang fargelegger, bruker jeg en kombinasjon av Copics og Promarker

Jeg har vært så heldig å bli valgt ut til å være en del av North Star Design Team, tusen takk for tilliten! 🙂

(Trykk på navnet for å komme inn til Grys blogg)


Som inspirasjon til vår bursdagsutfordring har Gry laget dette

Stempler brukt:

Ingen kommentarer: