lørdag 30. juli 2016

Ny dåpsboks


Først av alt må jeg minne på utfordringen vår som går hele juli og august: ALT ER LOV. Så det er bare å komme med bidrag.

Som jeg skrev i forrige innlegg har jeg hatt bestilling på tre dåpsbokser i sommer og her kommer nr. 3.



På lokket har jeg brukt "Til dåpsbarnet" og blomster fra NSD. Skjeen er fra Korthobby.


På innsiden har jeg brukt tre fine tektstempler: dåp, ordklynge, Visst var det lenge å vente og Måtte den lille


Tutorial på luftballongen finner du her: https://papermatrix.dk/2015/03/09/hot-air-balloon-007/  Dette var mitt første forsøk på en slik ballong, så den er ikke akkurat perfekt, men gøy å lage likevel. Neste gang tror jeg at jeg kommer til å bruke kartong eller tykkere mønsterark enn Pion design sine, da det var lett å rive over strimlene når den skulle flettes.

DA ØNSKER JEG DERE EN FORTSATT STRÅLENE SCRAPPESOMMER ;-)



Ingen kommentarer: