søndag 24. januar 2016

Vintag

Først vil jeg minne om utfordringen vi har denne måneden: ALT ER LOV! Du kan delta med hva du vil! Bare husk å bruke et stempel eller motiv/tekst fra et utklippsark på prosjektet ditt. Her kommer du direkte til utfordringen :-)

Her har jeg laget en vintag til å henge på en flaske. Laget denne til en venninne sammen med et kort og en eske med sjokolade, så det hele ble et gavesett.

 Jeg har brukt ark fra Maja Design. En del resteark, og det er alltid fint å få brukt litt av. Ellers har jeg brukt blomster fra North Star Design (begge de rosa typene og de små hvite kamilleblomstene) og WOC. Noen pyntebær her og der. Jeg klipper alltid opp bunten slik at jeg kan sette ett og ett bær der jeg vil ha de. 

Teksten er fra NSD og stemplet med Archival Ink Coffee rett på mønsterarket. Har limt det på med 3D-tape for å få litt effekt i kortet. 

 Baksiden av tag'en med denne teksten. Med plass til å skrive en personlig hilsen.


Ingen kommentarer: