fredag 29. mai 2015

Livet er som et kamera

Først vil jeg minne om konfirmasjonsutfordringen vi har gående denne måneden. Det er fortsatt tid til å bli med på den, fristen er 31.05 kl 23.55. Premien er 200,- som du kan bruke i nettbutikken, så det er bare å kaste seg rundt!

Og husk at dersom du ikke har blogg, kan du bli med på utfordringen ved å sende bidraget ditt til nss.bidrag@gmail.com

For en liten stund siden fikk jeg spørsmål om jeg hadde et kort som kunne passe til en mann som fyller 50 år med interesse for foto. Jeg hadde ikke noe kort som passer, men lagde dette i full fart, da det var kort tid til bursdagen.



Jeg har brukt følgende stempler:
Hjørnetekster - plate

Arkene og bildet er fra Studio Light, kameraet er en dies fra Tim Holtz og filmstripen er også Tim Holtz.



GOD HELG TIL ALLE :-) 




Ingen kommentarer: