onsdag 21. mai 2014

Konfirmasjonskort til verdens tøffeste

Her har jeg laget et kort til en konfirmant. På dette kortet har jeg brukt mye restepapir, det må jo brukes opp det også...


Motivet heter Steven. Du kan finne tekstene her og her. Den nederste har jeg maskert slik at "Til" er borte. Tekstene er embosset med hvitt pulver på svart kartong (kjøpt på Søstrene Grene). Det var lettere å embosse på dette arket som er uten struktur, i motsetning til Bazzil.
 Har farget med Promarkers (farger finnes i bloggen min)

 Både tekst og kantstempler fra North Star Stamps. Stemplene rundt kanten er egentlig større stempler som jeg bare har brukt deler av. Denne swirlen og denne groovy rammen. :-)


Håper du fikk litt inspirasjon til å lage et guttekort og kanskje bruke noe restepapir? :-)
Flere bilder og info finnes i bloggen min


Håper dere har en herlig kveld, der ute! :-)


Klem fra DT Heidi