søndag 13. april 2014

DT Kristina - Inspirasjon aprilutfordringen

Siden jeg er helt fersk i dette designteamet, rakk jeg ikke å lage noe bidrag til aprilutfordringen før den ble publisert, så her kommer et forsinket inspirasjonsbidrag til utfordringen som er påskerelaterte ting og fargen GRØNN. Du finner aprilutfordringen her. Sleng deg med, da vel :-)
 Jeg har hatt denne matchbox-dien liggende kjempelenge, men har ikke kommet på å bruke den. Det er vel gjerne slik med enkelte ting. 
 Alle de fine stempelene jeg har brukt her, og tonnevis med andre fine stempler finner du i nettbutikken til North Star Stamps!
Har tenkt å fylle denne med sjokolade :-)
 Håper dere likte dette og at dere blir med på utfordringen. Ta gjerne en titt i bloggen min for flere kreasjoner :-)

Ha en strålende og kreativ påske.

Ingen kommentarer: