mandag 2. desember 2013

Nytt DT-medlem!

Hei, alle sammen! Heidi heter jeg, og har fått gleden av å være med i designteamet til North Star Stamps og det er en stor ære! Jeg er en stor fan av tekstene deres og jeg gleder meg til å ta fatt på oppgaven!

[dennis+064.jpg]

Litt om meg: jeg er i begynnelsen av 30-åra, gift og har to jenter på 4,5 og 6,5 år. Bor på Jevnaker (Hadeland), en time nord for Oslo og jobber til daglig som bioingeniør på Ringerike Sykehus. Jeg begynte så smått med å lage kort våren 2010, men kom ikke skikkelig i gang før nærmere jul samme året. Føler jeg fortsatt er i læringsfasen på mange områder, og liker å prøve nye ting.

Siden jeg jobber turnus, har jeg dager innimellom hvor jeg har fri og da kan jeg kose meg med denne flotte hobbyen. Jeg lager for det meste kort og litt småprosjekter innimellom. Jeg vet ikke om jeg har noen spesiell stil, men det er noen ting som ofte går igjen i mine kort som rufsede og/eller svertede kanter og litt duse farger. Bruker dies på så godt som alt jeg gjør og samler litt på ark... Det er jo så mange fine... :-)

Her kommer det litt juleinspirasjon:


Her har jeg brukt en tom liten Pringles-boks og pyntet med restepapir (Papirdesign, Maja Design og litt Pion Design), osteklut og snø laget med snøpenn. Synes det er veldig kjekt å bruke opp litt restepapir innimellom også, selv om jeg synes den haugen bare vokser og vokser... Noen som kjenner seg igjen her...? Oppå lokket har jeg brukt en tekst fra denne platen, perfekt til de som skal lage slike smågaver å gi bort til jul. Inni lokket er denne søte teksten brukt, passer til mange anledninger.


I år har jeg også laget mange sjokoladekort, til både å selge på julemarked og til julegaver selv. Da blir det mer koselig å gi bort en sjokoladeplate. Veldig kjekt til den som har alt eller bare som en liten oppmerksomhet. 


Her har jeg brukt denne teksten, og denne er en av mine favoritter i år. Har brukt den masse! Sløyfebåndet er forøvrig fra Søstrene Grene og blomstene fra WOC. Snurreblomsten er fra Kort og Godt.

Jeg lager mange julekort i størrelse 10x15 cm. Da er de enklere å sende i vanlig konvolutt og man trenger ikke stæsje så mye på de. Her har jeg brukt denne snømannen, som forøvrig var et av mine aller første stempler. Arket er fra Papirdesign og passet jo så bra til dette kortet. Det er ikke ofte jeg fargelegger lenger, synes bare det tar så lang tid... Men denne trengte litt farge på seg :-)


Og det siste kortet jeg skal vise frem her, her har jeg bare brukt hvit og rød Bazzill, embossingfolder og Spellbinderborder. God Jul-diesen kan du få kjøpt hos North Star Stamps og teksten hører med til denne platen.


Takk for at du titter innom! Jeg håper også du blir med på de neste utfordringene våre, jeg gleder meg til å se alt det flotte dere lager! :-)

Førjulshilsen fra Heidi



1 kommentar:

Kreativelena sa...

Gratulerer så masse. Tror du vil trives i designteamet her, og jeg gleder meg til og se mer av det du lager for NSS :-)