torsdag 25. april 2013

DT Torill - til konfirmanten


Jeg har tatt fram blomstene og min vintage/shabby side igjen i dag! Har vært godt gjemt bort en stund nå 
- men utrolig morsomt å sitte sånn å putle:0)

Jeg har laget to konfirmasjonskort 
- et vanlig kort og en tag.



Jeg har brukt vintagebilde fra Pretty deSIGN
 og stempel fra NSS. Stempelet finner du HER



På tagen har jeg brukt det samme:0)

Utganspunktet var å bruke opp arkrester fra kortet 
- og det klarte jeg! 
Kastet ingenting;0)


den luftballongen har jeg gitt et kaffebad
 - disse vintagebildene er bare helt supre.

2 kommentarer:

Kreativelena sa...

Råfine begge to. Og helt fantastisk og klare og bruke opp hele ark da. Slipper og ha boksevis med restepapir.. *flirer* Flotte farger og oppsett på både tag, og kort.

Regine sa...

så flotte!! likte fargene kjempe godt :)