onsdag 7. april 2010

Ny DT - Inger Marie

Jeg har vært så heldig å få være med i
Design Teamet til North Star Stamps :))
Tusen takk!!
Kari lager så mange nydelige stempler så dette gleder jeg meg virkelig til.
Jeg fikk tilsendt ett englestempel og tilhørende tekst
og et bløtkake stempel som jeg skulle lage noe med:)
Først valgte jeg å dekorere en eske.
Her ser dere den nydelige engelen fra North Star Stamps
Engelen er malt med distress ink refill og har fått litt glitterlim på vingene.
Teksten "I mine øyne er du en engel" er jo bare så skjønn.
Og passer jo utrolig godt til engle stempelet :)
Baksiden av esken.
Her ser dere esken åpen og litt mer detaljert hvordan baksiden er.
Det nydelige bløtkake stemplet brukte jeg på et kort i str 15x15 :)
Bløtkaken har jeg fargelagt med distress ink refiller.
**********
Ha en fin ny uke alle sammen!

2 kommentarer:

Beata Ewa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Beata Ewa sa...

Gratulerer og velkommen, Inger Marie!! Kjekt å ha deg med på laget!
Masse flott du har tryllet fram :)

Klem, Beata