fredag 1. januar 2010

DT Heidi - Godt nytt år!

Da har vi tredd inn i 2010 og året ligger foran oss med blanke ark. Når jeg var barn syntes jeg alltid 1. nyttårsdag var en utrolig lang og kjedelig dag. Men som voksen har jeg jo fått scrappesaker å leke med, og da går dagen så mye raskere :-)


 I dag har jeg laget et kort i vintage stil med de flotte stemplene til North Star Stamps. Jeg har brukt motivstempelet "postgutt" og tekst fra valentinesplaten. Både tekst og motiv er embosset med svart på kraftkartong. Papiret er rispet langs kantene og farget inn med Distress Ink Vintage Photo. I tillegg har jeg gitt de en ekstra thouch med litt hvit krakkeleringsmaling og gullfarget Dabber.


De lyse blå rosene fra Prima har fått et lett penselstrøk med gullfarget Dabber og et dryss med hvitt embossingpulver.
Kortet har mønsterpapir fra Kaiser og er ellers pyntet med blonde, fjær, silkeblomst, perle, gammel bokside og bølgepapp.



2 kommentarer:

Lenes stempelkrok sa...

Knallflott vintage kort:):)

Tatieva art sa...

J'aime beaucoup ce côté ancien de vos cartes... et les roses sont superbes !
Bonne année,
Tatieva