onsdag 8. mars 2017

Kort til en jubilant

Etter en aldri så liten ferie er jeg back to business og vil i dag vise dere dette kortet jeg lagde til en jubilant :-)


Stempelet er ett av stemplene på denne stempelplaten. De små kamilleblomstene og knoppene er fra North Star Design. De er kjempefine å putte innimellom andre blomster, jeg bruker de masse! :-) 

Innsider med ulike stempler. Du kan finne de her, her og her (det siste er ett stempel fra en hel stempelplate med mange fine gratulasjonsstempler).

På skrivefeltene har jeg brukt deler av dette stempelet til kantstempling. Har brukt to ulike farger (en rosa og en blå for å ta opp igjen fargene på mønsterarkene), stemplet to ganger på et kladdeark før jeg har stemplet med restfargen her. Da blir det bare svakt stempel, men gir likevel en fin effekt.



2 kommentarer:

Hildes kort sa...

Sprekt kort til en kanskje sprek dame også😀

Hildes kort sa...

Sprekt kort til en kanskje sprek dame også😀