søndag 11. desember 2016

La vinterens gleder varme ditt hjerte

Dagens innlegg er et veldig enkelt kort. Ganske passende, siden det er laget til Ganske enkelt-artikkelen i fjorårets desembernummer av Ett trykk. I hver utgave av bladet lager vi enkle kort til Ganske enkelt-artikkelen med fokus på én type pynt, og i fjorårets desembernummer var det glitter. 
Jeg har brukt hvit glitterkartong fra American Crafts som "pynt" på kortet mitt. Det er en ganske tykk kartong med masse glitter i, men det fine er at glitteret sitter såpass godt at det ikke havner glitter overalt der du ikke vil ha det. Jeg har stanset ut et hvitt hjerte med en Spellbinderdie og har tegnet rundt kanten på den samme dieen på baksiden av glitterkartongen min så jeg skulle få et gap mellom det hvite hjertet og åpningen i glitterpanelet. På hjertet har jeg stemplet en tekst fra Juletekster 09-platen med Memento Espresso Truffle, og det er faktisk hele kortet. Både glitterkartongen og hjertet med teksten er proppet opp på 3D-puter.   

Ingen kommentarer: