tirsdag 26. april 2016

Konfirmasjonskort til gutter

Denne månedens utfordring er konfirmasjon, og jeg er nok ikke den eneste som har laget mange konfirmasjonskort i det siste. Det er fortsatt tid til å være med på utfordringen som du finner link til øverst til høyre i sidebaren. 

I år har det haglet inn med bestillinger på konfirmasjonskort. I dag vil jeg vise dere noen av dem. 
To fotballrelaterte, et dressjakkekort og et "vanlig" uten noe spes tema.


Her er et av de fotballrelaterte kortene. Her har jeg brukt dette klippearket og "Til konfirmanten, elegant" på forsiden. På innsiden har jeg embosset tekstene fra denne stempelplaten som har masse fine konfirmasjonstekster og som forøvrig er på tilbud akkurat nå :-) 

Metallpynten er fra korthobby.no

På konfirmasjonskort lager jeg alltid pengelomme i en eller annen variant.



Her er det andre fotballkortet. På dette kortet har jeg igjen brukt noen av de fine tekstene på denne stempelplaten og så har jeg brukt "Fotballspillende gutt".




Her har jeg brukt dette klippearket både til motivet og teksten på forsiden og på innsiden har jeg brukt den samme stempelplaten som nevnt over. Metallpynten er fra korthobby.no




Her er dressjakke-kortet. Jeg velger å ikke stemple noe på forsiden.


Her har jeg stemplet denne teksten på innsiden.



Da håper jeg at dere leverer mange flere bidrag til utfordringen vår.

Ha en kjempefin uke :-) 



Ingen kommentarer: