tirsdag 20. oktober 2015

Vintage julekort

I månedens utfordringen er tema denne gangen JUL,
de fleste av oss har vel startet med å lage litt julekort og andre ting.
HER finner du månedens utfordring
Alle som deltar er med på tekning av gavekort på 200 kr i nettbutikken
Som litt inspirasjon til juletemaet vil jeg vise dere dette julekortet i vintagestil.

Kortet er laget med bilde fra Utklippsarket som heter Collageark Noel
Stemplene jeg har brukt er en tynn tekststipe fra Stempelplaten som heter 
"Gode gamle juletekster", den er for øyeblikket utsolgt fra nettbutikken
På selve mønsterarket har jeg brukt Snøkrystaller stemplet med Distress Walnut Stain

 Innsiden av kortet har den fine testen som heter "Ønsker at himmelens snøfnugg"

Papirene jeg har brukt er Bazzil Craft og Maja Design
Pynt er Metallornament fra Korthobby, blomster, osteklut og brune halvperler
Snøkrystallene er utstanset av Martha Stewart-puncher

Da håper jeg du har lyst å levere bidrag til utfordringen vår


Hilsen fra
DT May Grethe

Ingen kommentarer: