mandag 22. juni 2015

Interlocking gatefold card

Først må jeg få lov til å minne om juniutfordringen vår som er FEIRING. Dette er et tema som favner vidt og som skulle kunne passe mange anledninger. Bli med, og få sjangsen til å vinne et gavekort på 200,- til bruk i nettbutikken til North Star Design

I ide-tørkeperioder bruker jeg en del tid på Pintrest for å finne inspirasjon. Og da kommer man stadig over nye ting som man ikke har prøvd før. Interlocking gatefold card var noe jeg ikke hadde testet ut før, så da måtte jeg jo prøve det. 

Jeg har brukt denne tutorialen som inspirasjon.


Jeg vet du er fantastisk er et stempel som passer til så mange anledninger. 


På dette kortet har jeg brukt 12x12 ark fra Maja design, men de finnes også i 6x6 blokker





Livet er kort så husk finnes i denne størrelsen og i en mindre utgave. 


Her finner du Livet er som et kamera


Håper igjen på at dere blir med på utfordringen vi har gående.

Ha en kjempefin uke :-)





Ingen kommentarer: