tirsdag 2. juni 2015

Blått tryllekort

Da eldstejenta vår fylte år for en stund siden, lagde jeg dette kortet. Hun hadde selv valgt motiv, denne feen fra North Star Design likte hun sååå godt :-) Jeg valgte å lage et tryllekort denne gangen. Ganske enkelt å lage, og noe litt utenom det vanlige jeg lager.

Har også brukt hashtag-stempler fra disse platene. Disse passer til så utrolig mange anledninger! 

Motivet er fargelagt med både Copics og Promarkers. Vingene har også fått litt glitterlim på seg. De små prikkene rundt omkring er laget med Pearlmaker. Har hatt på FranTage embossingpulver (shabby white) rundt kanten på motivet. 

Blomster fra North Star Design.

Til den kuleste jenta med deler av swirlstempel (groovy ramme) i kantene. Denne swirlerammen liker jeg sååå godt å bruke som kantstempel :-)

Hurra for deg, linje, er klippet i to og stemplet på hver for seg. Da ble det mer anvendelig, synes jeg.

Ønsker deg den beste, på baksiden. Pleier alltid å ha mitt personlige stempel på baksiden av kortene jeg lager, men trenger jo ikke det her... :-)


Ingen kommentarer: