lørdag 18. oktober 2014

Eksplosjonsboks til bryllup

Først vil jeg minne om herrekort-utfordringen som du finner her. Det er fortsatt god tid til å bli med, og vinneren får et gavekort på 200,- til bruk i nettbutikken til North Star Stamps

Denne gangen vil jeg dele en eksplosjonsboks til bryllup som jeg har laget for en venninne med dere. North Star Stamps har så mange fine bryllupsstempler at det er vanskelig å velge hvilke man skal bruke, men med en eksplosjonsboks har man jo flere flater å bruke stempler på enn vanlige kort :-)


 Alle stemplene finner du i nettbutikken til North Star Stamps.


 Stemplet på lokket er et av mine absolutte favoritter blant alle de fine bryllupsstemplene. På dette prosjektet har jeg embosset alle stemplene med Super fine embossingpulver i sølv.


 Jeg har laget noen slike bokser med rund kake inni, men det er så tidkrevende at jeg synes det er like greit å lage firkantet kake, og resultatet er jo ikke så værst.



 Dette stemplet finner du her.


 Og her finner du dette.


Ha en fortsatt fin dag.

Klem fra DT Kristina

Ingen kommentarer: