lørdag 12. juli 2014

Pyntet After Eight

Her har jeg pyntet en After Eight eske. Har brukt ark fra Pion og stempler fra North Star Stamps. Denne esken ble laget til min farmor og jeg synes ikke det er lett å finne på gaver til disse eldre. Heldigvis er hun glad i sjokolade, og i å dele, så da synes jeg denne passet godt. (Hun fikk litt andre smågaver også, men de er ikke scrapperelaterte) :-)



 Denne teksten fikk plass på toppen med roser fra WOC rundt. Har også en stor perle i ramme i hjørnet. De er så foresggjorte og man trenger ikke så mye mer pynt med de.


Sjokolade kurerer alt... Tenkt om det hadde vært sant.... sukk.....



For de som skal lage ting til julemarked er jo dette en ide. Vet om mange som pynter After Eight i tillegg til Toffifee, sjokoladeplater og andre typer. For meg er After eight litt gammeldags, men det er jo mange i den eldre garde som er veldig glad i disse. Og de har jo som regel alt de trenger fra før, så passer det jo godt med en sjokolade til kaffen? :-)


Så ønsker jeg alle dere der ute en riktig fin dag!


Sommerhilsen fra DT Heidi



Ingen kommentarer: