torsdag 19. juli 2012

DT Sjefa- Ferie pusling på Campingen.

Når man er på ferie så er det noen ganger lett å ta med seg noen små ting å  pusle med ...
Noen stempler, en pose papir og kartong, litt bånd, 3 sett med puncher  og veska med alt det rare i!
Da hender det blir noen kort.... For meg så ble det 11 kort på campingen på Hvaler. Det gikk litt i rykk og napp men det ble da litt! Koselig var det også....  De fleste av dem ligger i utfordrings innlegget allerede, men her er det noen som ikke kom med!

Dette Cupcake kortet et en gammel traver hos meg.
Jeg har stemplet bunnen på et stripete papir og limt det på kaken jeg har klippet ut !
selve kremen har jeg bare godt over med vannpenn og distress,det synes ikke så godt på bildet synes jeg. Teksten er også en jeg liker godt å bruke!

Noe av det enkleste jeg lager  er jo motiver med utklippsbilder .
 Disse er nok hentet fra Vakre damer
De beste ønsker til deg er et stempel som passer til det meste .  

Stemplet "Du fortjener" på på dette kortet bruker jeg også en del da det passer til mange.


Det siste  er et reste kort om man skal si det slik "Jo vist er du liten" finnes i 2 størrelser og dette er den minste på dette kortet!

Her er et bilde at arbeidsplassen min i teltet på Campingen til mamma. Jeg måtte rydde det 2 ganger for at vi skulle spise inne for det var for kaldt ute.
 Men som dere ser ble det en passe uryddig, kreativ plass!

Håper dere også er kreative i sommer!

Sommer klem fra DT sjefa!

3 kommentarer:

Nora sa...

Dette så koselig ut Kari!
Fin scrappe plass dette. Her i Kristiansund har det vært dårlig camping vær så langt. Kaldt. Jeg starter ferien fra helga, så da håper jeg på finvær :)
Ha en fortsatt kreativ sommer! Hils gubben!

Stempelhexe sa...

Wunderbare Karten sind das geworden.

LG
Ulla

sisla sa...

Herlig å se at det er flere som har med seg utstyr på ferien. Får jo abstinenser visst det går for mange dager uten papir og alt det andre som vi "behøver" for å ha noen fine dager. Jeg må nok ta med meg noen tusjer og stempeltrykk så jeg har å kose meg med i ferien. Nydelig kort du har laget, he en fin sommer videre ;-)