tirsdag 14. februar 2012

DT Wenche W - Bryllup!

I dag er det Valentines day og da passer det fint med et bryllupskort!!
Helt enkelt i fargene creme og rødt :)

Til hjertefasongen har jeg brukt et dies sett fra Cheery Lynn.
Det minste hjertet er fylt med røde roser.
Tekststempelet får du kjøpt her :)

For at kortet skulle stå valgte jeg å montere hjertene på en base av transparent.
På innsiden blir det helt vanlige hvite paneler i samme fasong til en personlig hilsen og signaturer.
For å få til å skrive på baksiden av fronten er disse panelene løse men med 
dobbeltsidig tape slik at de som skal bruke kortet kan feste de selv når alt er ferdig skrevet.

På baksiden valgte jeg å stemple en passende tekst som jeg synes passer.
Den finner du her. Kanskje litt uvanlig å ha det baksiden :D
Det blanke cremefargede papiret har en struktur som minner meg om strietapet.
♥♥♥
Ønsker dere alle en fin dag og en fortsatt herlig uke!!
Klemmer, Wenche :0)

1 kommentar:

Inger Marie sa...

Nydelig kort og så fint det ble med rosene og båndet over:)
Klem